Jen v prádle, které z vás udělá někoho jiného, budete in | E15.cz

Jen v prádle, které z vás udělá někoho jiného, budete in

Jen v prádle, které z vás udělá někoho jiného, budete in
Přiléhavé prádlo, shapewear, ilustrační foto
• 
ZDROJ: Primadonna.eu
2. června 2013 • 10:38
Abyste byli letos in, musíte si opatřit prádlo modelující vaše tělo či shapewear. Šedesát let poté, co takové prádlo vymizelo z pultů, se znovu vrací, aby ženám zajistilo pěknou postavu. Dnes je však pohodlnější a také mnohem více sexy, píše agentura AFP.

Shapewear je jako podkladový základ pro tělo. Když někam jdete, také si uděláte make-up, ne?“ říká Edy Figiniová, šéfka marketingu značky Lycra, vlákna často spojovaného s tímto prádlem. „Tvarující prádlo bude nezbytnou součástí mnohé garderoby,“ prohlašuje Géraldine Mazinová z Galeries Lafayette.

Tento velký pařížský obchod nedávno otevřel oddělení prádla, kde jsou tvarující kalhotky s vysokým pasem, body, bermudy či kombinézy všudypřítomné. Jejich účelem je zploštit bříško, dát pěkný tvar zadečku či pažím a stehnům.

Toto prádlo se objevilo asi před třemi lety a nyní je prodávají četné značky, ať už luxusní nebo s lidovými cenami, v cenách od dvaceti po několik set eur.

Bez komplexu

V tomto desetiletí chtějí mít ženy zase pěkné tvary. „Prádlo umožňuje dosáhnout hezčí postavy a jde dobře na odbyt,“ vysvětluje návrhářka Stella Cadantová, umělecká ředitelka několika značek vyrábějících prádlo. Například značka Sans complexe (Bez komplexu), která produkuje širokou škálu tvarujícího spodního prádla, zaznamenala za uplynulý rok dvouciferný růst, zdůrazňuje.

přiléhavé prádlopřiléhavé prádloAutor: fullerfigurefullerbust.com
Zákaznicemi všeho věku však nejsou jen korpulentní ženy. „Před dvěma lety, v počátcích tvarujícího prádla, se velikosti 36 a 38 nekupovaly, ale později se staly velmi žádanými, stejně jako velikosti 42 a 44,“ říká Mazinová

„Jde o zásadní tendenci, která nepochybně bude trvat velmi dlouho,“ soudí Stella Cadentová. „V běžném životě budou tvarující spodní prádlo nosit ženy, které si věří a které chtějí svou sebedůvěru podepřít dokonalým vzhledem,“ dodává.

Zákaznicemi všeho věku však nejsou jen korpulentní ženy. „Před dvěma lety, v počátcích tvarujícího prádla, se velikosti 36 a 38 nekupovaly, ale později se staly velmi žádanými, stejně jako velikosti 42 a 44,“ uvádí Géraldine Mazinová.

„Ženy je nosí stále častěji,“ říká Edy Figiniová. „Ještě před několika lety kupovaly zákaznice toto prádlo pro nějakou zvláštní příležitost. Od té doby, co se stalo pohodlným, situace se změnila,“ dodává.

"S ortopedickou funkcí jsme skoncovali"

„Musí být opravdu elastické, aby vyvolávalo dojem jakési druhé kůže. Prádlo je velmi pohodlné, tvaruje tělo tak, že skutečně ubírá na těch pravých místech centimetry. Žena se v něm musí cítit dobře,“ zdůrazňuje Géraldine Mazinová.

Mají zde své slovo také muži? „Žena roku 2013 si kupuje prádlo především pro sebe,“ tvrdí Géraldine Mazinová.

„S ortopedickou funkcí prádla jsme skoncovali,“ prohlašuje Géraldine Mazinová. Některé modely - ne jako stahující kalhotky, které nosí filmová Bridget Jonesová - jsou ze saténu, s krajkami a v rafinovaných barvách. „Vysoké černé kalhotky s černou krajkovou podprsenkou mohou být velmi sexy,“ zdůrazňuje Géraldine Mazinová.

Autor: ČTK
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!