Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu | E15.cz

Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu

24. listopadu 2016 • 16:00

Jeden z nejlevnějších sedanů je na trhu již čtyři roky. Ideální čas na facelift vozu přináší svěží design a nové palubní technologie.

Typický sedan pro východní trhy se designem nyní přiblíží ostatním modelům. Nejvíce nám Eliška připomíná nové C4 Picasso, které s faceliftem také dostalo chromované ozdoby ve tvaru C na předním nárazníku. S novým předním nárazníkem se pojí i LED světla pro denní svícení. Nové jsou světlomety, které se od předchozího provedení liší grafikou i tvarem, i zadní svítilny s 3D grafikou.

Exteriér omlazuje i nový design okrasných krytů kol a hliníkových „elektronů“, které jsou v nabídce i s diamantovým výbrusem. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.

PSA otevírá v Číně sedmou továrnu, chce navýšit prodeje

V interiéru se změny odehrály především na středovém panelu, který byl upraven pro zástavbu sedmipalcového dotykového displeje. Nový je i přístrojový štít s čitelnější grafikou. U vyšších výbav se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

Skrze dotykovou obrazovku lze ovládat multimediální systém Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Podporovány jsou technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné využívat navigaci.

Synovi afrického diktátora zabavili supersporty za stovky milionů

Motorová paleta zůstala nezměněna. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o motory 1.6 HDi 92 a 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

Citroën C-Elysée v modernizované podobě bude pro evropský trh vyráběn ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2017. Čínská verze vyráběná ve Wuhanu projde podobným vývojem.

Autor: Milan Lažanský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!